piątek, 1 lipca 2011

Wyzwanie #2 / Challenge #2 i wyniki wyzwania #1 (challenge #1 - results)

Witamy serdecznie i zapraszamy do naszego pergaminowego wyzwania #2.
Hi everyone! Welcome to our parchment craft - challenge #2!
Hallo zu unserer Pergamentkunst-Herausforderung #2!

Temat: ZNAKI ZODIAKU.
Theme: ZODIAC SIGNS
Thema: STERNZEICHEN

Przygotujcie prace w technice pergaminowej w dowolnej formie - kartki, elementy 3D, obrazki itp.
Make parchment craft works in form of cards, 3D elements, pictures etc.
Fertigt Arbeiten in Pergamentkunst in beliebiger Form - eine Karte, 3D-Motiv, ein Bild u.s.w.

Termin nadsyłania prac: 14. lipca
Deadline: 14th of July
Termin: 14. Juli

3 najlepsze naszym zdaniem prace przedstawimy 15. lipca.
3 best creations we'll present on July 15th.
Die 3 besten Werke werden wir am 15. Juli prasentieren.

A więc... dobrej zabawy - Zróbcie to!
Well... have fun - Let's do it!!!
So... viel Spass - Macht das!!!

Oto przykładowe prace przygotowane przez design-team, dla inspiracji:
Here are some inspiration creations from the DT´s.
Hier nun die Werke des Design-Teams als Inspiration für Euch:

Jola (Alojek):

Dawid (Tengel27):

Joasia (Bjutus):


A teraz wyniki wyzwania #1
And now the results of challenge #1

Wyzwanie #1 - Top 3 / Challenge #1 - Top 3

Dziękujemy za udział w wyzwaniu #1 i wszystkie piękne pergaminowe prace! Wybór był naprawdę trudny :)
Thanks to all who participated in the Challenge #1 and for all beautiful parchment creations! The choice was really tough :)

Top 3 wyzwania #1/Top 3 of challenge #1:

Simona - BojaMoja (obie prace piękne / both creations are beautiful):


KonwaliaAmelii:


ABOKU:


Gratulacje!!! / Congratulations!!!

A tutaj bannerek dla Was :)
Here the banner for you :)



9 komentarzy:

  1. Wyróżnione prace bardzo mi się podobają, profesjonalne pergamano, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje serdeczne . Cieszę się, że również mogłam wziąć udział w wyzwaniu, chociaż bez fanfar ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej dopiero dzisiaj tu dotarłam :-))) Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dopiero teraz zajrzałam :))) ...i nie wierzę własnym oczom. Gdyby jednak to o mnie chodziło, to bardzo dziękuję!!! ...wszystkie prace były piękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zasiadłam wczoraj do robotki koziorożca. Po godzinie szczęśliwa, ze jestem gotowa - odwracam kalkę i co widzę? Cala praca do niczego, bo jak się kropkuje to zaczynać trzeba prawa stronę po lewej. Teraz też już wiem. I tak się uczę - z błędów. Czyli trzeba na nowo zasiadać do pracy :-)

    OdpowiedzUsuń